Grao en Química |
Asignaturas |
Química Orgánica 1 |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
|
Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Química Orgánica 1 | Código | 610G01026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Comprender e coñecer os conceptos, principios e teorías relacionadas coa Química Orgánica. | A1 A4 A6 A9 A10 A12 A13 A14 A15 A16 A21 A24 A25 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 |
C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
Utilizar a terminoloxía en Química Orgánica incluíndo nomenclatura, convenios e unidades. | A1 A4 A6 A9 A10 A12 A13 A14 A15 A16 A21 A24 A25 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 |
C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
Coñecer as características e propiedades dos compostos orgánicos. | A1 A4 A6 A9 A10 A12 A13 A14 A15 A16 A21 A24 A25 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 |
C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
Adquirir a capacidade para a resolución de problemas estruturais e sintéticos en Química Orgánica mediante a análise dos grupos funcionais presentes e a aplicación dos coñecementos adquiridos sobre as propiedades e a reactividade destes. | A1 A4 A6 A9 A10 A12 A13 A14 A15 A16 A21 A24 A25 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 |
C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
Coñecer os tipos principais de reaccións orgánicas, os seus mecanismos e as suas principais características e implicacións estereoquímicas. | A1 A4 A6 A9 A10 A12 A13 A14 A15 A16 A21 A24 A25 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 |
C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
Deseño, planificación e desenvolvemento de estratexias de síntese de moléculas orgánicas. Relacionar datos espectroscópicos e grupos funcionais en Química Orgánica. | A1 A4 A6 A9 A10 A12 A13 A14 A15 A16 A21 A24 A25 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 |
C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
Adquirir a capacidade para manexar bibliografía, así como para a busca de información específica en Química Orgánica. | A1 A4 A6 A9 A10 A12 A13 A14 A15 A16 A21 A24 A25 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 |
C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
Relacionar a Química Orgánica con outras disciplinas e recoñecer e valorar os procesos químicos na vida diaria. | A1 A4 A6 A9 A10 A12 A13 A14 A15 A16 A21 A24 A25 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 |
C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
|