Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Utilizar a terminoloxía química, nomenclatura, convenios e unidades. |
A1
|
|
|
Coñecer os tipos principais de reacción química e as súas principais características asociadas. |
A4
|
|
|
Coñecer os rasgos estruturais dos compostos químicos, incluíndo a estereoquímica, así como as principais técnicas de investigación estrutural. |
A9
|
|
|
Demostrar o coñecemento e comprensión de conceptos, principios e teorías relacionadas coa Química. |
A14
|
|
|
Adquirir, avaliar e utilizar os datos e información bibliográfica e técnica relacionada coa Química |
A16
|
|
|
Relacionar a Química con outras disciplinas e recoñecer e valorar os procesos químicos na vida diaria. |
A25
|
|
|
Levar a cabo procedementos estándares de laboratorios implicados en traballos analíticos e sintéticos, en relación con sistemas orgánicos e inorgánicos. |
A26
|
|
|
Planificar, deseñar e desenvolver proxectos e experimentos. |
A22
|
|
|
Levar a cabo procedementos estándares de laboratorios implicados en traballos analíticos e sintéticos, en relación con sistemas orgánicos e inorgánicos. |
A26
|
|
|
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B2
|
|
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B3
|
|
Traballar de forma colaborativa. |
|
B5
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
• Conocer con mayor profundidad los principios más importantes sobre la estereoquímica y el análisis conformacional de los compuestos orgánicos |
A9
|
B2
|
|
• Predecir y explicar la evolución estereoquímica de las reacciones químicas orgánicas |
A9
|
|
|
• Conocer las principales características, las principales teorías explicativas y los mecanismos de las principales reacciones de formación del enlace C-C y del enlace C-heteroátomo |
A4 A14 A15
|
B2
|
|
• Conocer los métodos de interconversión más empleados de los principales grupos funcionales |
A4
|
B2
|
|
• Conocer los principales objetivos de la síntesis orgánica, del análisis retrosíntetico con su terminología y las principales estrategias de su desarrollo |
A4
|
B2
|
|
• Conocer algunas técnicas avanzadas en el laboratorio de investigación de Química Orgánica |
A17 A20 A26
|
B2
|
|