Grao en Química |
Asignaturas |
Química, Información e Sociedade |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Química, Información e Sociedade | Código | 610G01031 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Coñecer os distintos medios de comunicación de resultados e información na Química, ao longo da historia e na actualidade | A16 A24 A25 A28 |
B1 B3 B7 |
C6 |
Coñecer os métodos de investigación actuais e pasados, e a influencia do entorno no cambio de métodos | A16 A23 A25 |
B1 B3 |
C6 C7 |
Aprender a utilizar os distintos medios de acceder á información na Química, tanto escrita como audiovisual e on-line | A16 A24 A25 A28 |
B1 B3 B4 B6 B7 |
C3 |
Coñecer e comprender as distintas vías que levan aos resultados no proceso da investigación química. Coñecer a estructura das distintas entidades de investigación na sociedade actual | A16 A25 A28 |
B1 B3 B5 B7 |
C5 C7 C8 |
Coñecer, aprender e valorar de xeito crítico a ética na investigación e na obtencón de resultados. Coñecer e xulgar as conductas responsables, a boa praxis. Observar e correxir errores e neglixencia no traballo cotián | A21 A23 A25 A28 |
B1 B2 B3 B6 B7 |
C4 |
Coñecer os distintos métodos de publicación de resultados no ámbito científico e profesional | A25 A28 |
B1 B2 B3 |
C3 C6 |
Aprender a manexar os distintos métodos de publicación de resultados no ámbito científico e profesional, a divulgación dos mesmos. A ética na comunicación, o mal uso e falseado de datos | A23 A24 A25 |
B1 B2 B3 B6 B7 |
C1 C2 C3 |
Coñecer e comprender a relación entre sociedade, ciencia e industria na actualide a ao longo do tempo, incluindo tanto o impulso positivo como as interferencias | A24 A25 A28 |
B1 B2 B3 B7 |
C4 C5 C8 |
Coñecer cómo a investigación pode ser imposta ou dirixida por organismos alleos aos investigadores, comprender os riscos e beneficios sociais da posta en práctica da ciencia na sociedade, e coñecer e comprender os conflictos de intereses | A16 A23 A25 |
B1 B2 B3 B5 B6 |
C5 C6 C7 C8 |
|