Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Como resultado del aprendizaje se espera que el alumno conozca la nomenclatura de los grupos
funcionales habituales en las biomoléculas, así como la terminología bioquímica, unidades de
medida, convenios de clasificación internacionales así como los modelos de representación de
biomoléculas
|
A1
|
|
|
Comprender os principios da termodinámica e as súas aplicacións en Química |
A5
|
|
|
Coñecer os rasgos estruturais dos compostos químicos, incluíndo a estereoquímica, así como as principais técnicas de investigación estrutural. |
A9
|
|
|
Coñecer a cinética do cambio químico, incluíndo a catálise e os mecanismos de reacción. |
A10
|
|
|
Relacionar as propiedades macroscópicas coas de átomos e moléculas |
A12
|
|
|
Comprender a Química dos principais procesos biolóxicos. |
A13
|
|
|
Recoñecer e analizar novos problemas e planear estratexias para solucionalos |
A15
|
|
|
Adquirir, avaliar e utilizar os datos e información bibliográfica e técnica relacionada coa Química |
A16
|
|
|
Interpretar os datos procedentes de observacións e medidas no laboratorio. |
A20
|
|
|
Comprender os aspectos cualitativos e cuantitativos dos problemas químicos. |
A21
|
|
|
Planificar, deseñar e desenvolver proxectos e experimentos. |
A22
|
|
|
Desenvolver unha actitude crítica de perfeccionamento na labor experimental. |
A23
|
|
|
Explicar, de xeito comprensible, fenómenos e procesos relacionados coa Química. |
A24
|
|
|
Relacionar a Química con outras disciplinas e recoñecer e valorar os procesos químicos na vida diaria. |
A25
|
|
|
Aprender a aprender |
|
B1
|
|
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B2
|
|
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo |
|
B3
|
|
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B4
|
|
Traballar de forma colaborativa. |
|
B5
|
|
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
B7
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
|
C1
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
|
|
C4
|
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
|
C5
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|