Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Mestrado Universitario en Lingüística e as súas Aplicacións |
Asignaturas |
Bilingüismo e didáctica comparada das linguas romances |
Contidos |
Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Bilingüismo e didáctica comparada das linguas romances | Código | 613436015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
O concepto de bilingüismo. | Acotación do concepto a través dos principais tipos de bilingüismo. Noción de lingua(s) primeira(s). Métodos indiciais para detectala(s) |
Bilingüismo e desenvolvemento. | Bilingüismo e capacidades intelectivas (intelixencia, memoria, creatividade). Bilingüismo e personalidade. Bilingüismo e identidade. |
Adquisición bilingüe. | Síntese da adquisición bilingüe, especialmente infantil. ¿Un sistema ou dous sistemas? Code-mixing e code-switching. Conciencia metalingüística infantil. |
Principais paradigmas investigadores sobre o bilingüismo. |
Pasaremos en revista o paradigma do contacto de linguas, o paradigma da análise da fala bilingüe (pragmático e gramatical), o paradigma das categorías macrosociais e máis o paradigma psicosocial |
Didáctica comparada das linguas romances. | Noción de intercomprensión lingüística. O bilingüismo receptivo. A didáctica comparada das linguas nórdicas: obxectivos e estratexias didácticas. A didáctica comparada das linguas romances: proxectos Galatea, Galanet, Eurocom, etc. Implicacións políticas dunha planificación didáctica plurilingüe. |
|