Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Mestrado Universitario en Lingüística e as súas Aplicacións |
Asignaturas |
Comunicación interlingüística e intercultural: a tradución |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Comunicación interlingüística e intercultural: a tradución | Código | 613436027 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A3 | O alumnado coñecerá as correntes actuais da lingüística aplicada. |
A4 | O alumnado será capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos á práctica. |
A5 | O alumnado adquirirá habilidades necesarias para analizar e investigar os mecanismos dos procesos de comunicación. |
B1 | O alumnado desenvolverá habilidades cognitivas avanzadas (capacidade de síntese, análise e pensamento crítico) relacionadas co desenvolvemento e a creación dun perfil investigador. |
B2 | O alumnado será capaz de integrar coñecementos de campos de estudo diversos. |
B3 | O alumnado aprenderá a aprender, de forma autónoma, como base da súa futura actividade investigadora. |
B4 | O alumnado será capaz de aplicar os seus coñecementos e habilidades na resolución de problemas en entornos novos ou non familiares en contextos interdisciplinares. |
B5 | O alumnado adquirirá capacidade para concibir e deseñar proxectos de investigación con rigor académico. |
B6 | O alumnado desenvolverá habilidades de xestión da información para propósitos académicos e de investigación (identificación e acceso a bibliografía, utilización apropiada de recursos e equipamentos, utilización de tecnoloxía para rexistrar datos, manexo de bases de datos, etc.). |
B7 | O alumnado adquirirá capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B8 | O alumnado será capaz de comunicar oralmente e por escrito con claridade os coñecementos teóricos e aplicados do campo de estudo tanto a audiencias expertas como non expertas. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|