Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Lingua Inglesa 2 |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Inglesa 2 | Código | 613G01008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Seminario | A avaliación das competencias que o alumnado debe acadar tras participar nos seminarios realizarase a través dun exercicio de "reading comprehension" (5 puntos) e dous exercicios de "listening comprehension" (10 puntos) que se levarán a cabo na aula ao longo do cuadrimestre. Na data oficial, o alumnado deberá tamén facer unha proba de "writing" (5% da nota final) | 20 |
Discusión dirixida | Nas clases prácticas de inglés oral coa lectora avaliaranse todas as intervencións do estudantado ao longo do cuadrimestre. | 5 |
Traballos tutelados | O "project" suporá un 10 por cento da nota final. Avaliarase a súa exposición oral e a parte escrita así como o traballo realizado polo grupo ao longo do cuadrimestre. | 10 |
Proba obxectiva | No período de avaliación de xuño o alumnado terá que realizar unha proba obxectiva de "Reading comprehension" (5 puntos) e "Listening Comprehension" (5 puntos). Ao longo do curso o alumnado terá que realizar dúas probas obxectivas de "Use of English" que avaliarán todo o traballo feito nas aulas (30%). Se non acadan máis dun 5, deberán realizar a proba final de Use of English na data oficial de xuño. | 40 |
Proba oral | Todos o alumnado realizará unha proba oral ao final do cuadrimestre ou no período da avaliación en que deberá amosar as súas competencias comunicativas en lingua inglesa. | 5 |
Portafolios do alumno | No portafolios avaliaremos as "writing tasks" (10 %) realizadas ao longo do curso. O 5% restante avaliará todo aquel material distinto aos traballos de redacción obrigatorios que dea conta do progreso do alumno no proceso de aprendizaxe. Valorarase a orixinalidade, a creatividade, a implicación persoal e a transversalidade. | 15 |
Lecturas | Será obrigatorio ler unha ou dúas narracións breve(s) en lingua inglesa e contestar a unha serie de preguntas sobre ela(s) por escrito. | 5 |
Observacións avaliación | ||
A avaliación total por destrezas distribúese deste xeito: Use of English: 35 ( traballo tutelado 5%; probas obxectivas: 30%) Reading: 15 (1 exercicio práctico avaliable feito na aula: 5%; lectura de narración breve: 5%; data oficial: 5%) Writing: 15 (un mínimo de 4 redaccións: 10%; data oficial: 5%) Speaking: 15 (discusión dirixida 5%; traballo tutelado 5%; proba oral 5%) Listening: O 5% IMPORTANTE: Para superar a materia, a suma das AVALIACIÓN Alumnado con dispensa: O alumnado matriculado a tempo parcial e que teña concedida unha |
|