Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Lingüística Xeral |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Lingüística Xeral | Código | 613G02004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 | Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A9 | Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A24 | Dominar os modelos e técnicas da planificación lingüística. |
B1 | Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B5 | Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 | Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 | Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B9 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|