Temas |
Subtemas |
1. Aspectos introductorios do aprendizaxe do vocabulario nun contexto (ver libros de texto indicados na Sección 8 "Fontes de Información"). |
Estratexias de aprendizaxe; tipos de significado; o uso dun dicionario (tipos);colocacións; metáfora, rexistro; conotacións e asociacións culturais. |
2. A formación das palabras |
Abreviaturas e acrónimos; prefixos; sufixos; formación de palabras novas; contacto entre linguas (préstamos); palabras parecidas pero distintas |
3. Vocabulario relacionado co traballo/estudo |
Campos de interese: Colegas, rutinas, carreiras, promoción, negocios, traballo académico, ensino |
4. Vocabulario referente ás relacións persoais |
Campos de interese: Aspectos positivos, negativos, problemas; sentimentos; aparencia e carácter; ciclo vital |
5. Vocabulario referente ó ocio e estilo de vida |
Campos de interese: Roupa e moda; casa; socialización; artes escénicas e plásticas; literatura; comida; viaxes e turismo |
6. Vocabulario relacionado co medio. |
Campos de interese: Paisaxes, clima, metáforas, vexetación, animais; conservación |
7. Vocabulario relacionado ccoa sociedade e as institucións |
Campos de interese: Policía; as leis; política; historia; pobreza;guerra e paz; economía; linguas; festivais |
8. Vocabulario relacionado cos medios de comunicación |
Campos de interese: xornais; Internet; anuncios; noticias |
9. Vocabulario funcional |
Permiso, prohibición; queixas, disculpas,cumplidos, promesas, recordos; acordo e desacordo; escritos académicos; estilo e formato; expresións non concretas |
10. Frases idiomáticas e verbos + preposición/partícula |
Estratexias de comprensión e aprendizaxe |