Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Lingua Inglesa e os seus Usos 2 |
Contidos |
|
|
|
Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Inglesa e os seus Usos 2 | Código | 613G03037 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Metáforas relacionadas coas prantas e árbores; o medio ambiente. Os servizos/atención ao cliente. (ver libro de texto indicado na Sección 8 "Fontes de Información"). |
As partes das prantas en usos metafóricos; verbos relacionados co crecemento. Colocacións. O vocabulario dos servizos en Internet. |
2. As autoridades--a aduana e a policía. A historia. A pobreza. |
Vocabulario relacionado coas aduanas, a inmigración, a policía de tráfico, etc. Vocabulario relevante para o estudo da historia. Colocacións relevantes para falar da pobreza e falta de medios. |
3. A política británica. A linguaxe do dereito. A guerra e a paz. |
Vocabulario relacionado co funcionamiento dun estado. Verbos, crimes, adxectivos con significados específicos no ámbito do dereito, de uso cotidiano. As actitudes cara a guerra; metáforas dos enfrentamentos. |
4. A economía e as finanzas. As finanzas persoais. Os medios: a palabra impresa. |
Vocabulario para falar da axuda internacional, o comercio, as dificultades económicas. Como expresar as necesidades económicas individuais. Seccións nos xornais; tipos de materiais escritos. |
5. Os medios: Internet e o correo electrónico. Os anuncios. O telexornal. |
Vocabulario específico para Internet. A linguaxe da publicidade. A recollida e diseminación das noticias; xornalísticas, tipos de publicacións. |
6. Os titulares de prensa. Metáforas do deporte. O espazo: nocións de amplitude |
Características dos titulares; vocabulario impactante; xogos de palabras. Vocabulario e metáforas relacionados coa dieta, o deporte, a saude. Como expresar conceptos relacionados co espazo escaso/amplio; metáforas axeitadas. |
7. O tempo. O movimento. O comportamento. |
Secuencia e duración; expresións coloquiais; refráns relacionados co paso do tempo. Matices da velocidade e o movimento; verbos/adxectivos; usos no literais. |
8. O son. O peso e a densidade. As cores: escala e intensidade. |
Desde o silencio ao ruido; verbos específicos para certos ruidos; frases feitas. Sinónimos de --pesado--; usos literaris da idea de pesar; verbos e adxectivos para expresar a densidade. Cores específicas; metáforas relacionadas; vocabulario chamativo. |
9. A velocidade. Causa e efecto. Comparar e contrastar. |
Expresións para distintas formas de desprazarse rápidamente/lentamente; metáforas da velocidade. Verbos que expresan unha causa e as suas colocacións. Como expresar a similitude e a diferencia. |
10. A dificultade. Modalidade. As queixas e as protestas. |
Sustantivos e adxectivos relacionados coas dificultades e os dilemas. Expresións de feitos, opinións, desexos a través de verbos modais; probabilidade; consellos; obrigas. Queixa formal e informal. |
11. Desculpas, o perdón, a reconciliación. As promesas; As apostas. A articulación da fala. |
Colocacións comúns; desculpas en contextos legais; acordos de paz. Promesas formais/informais; vocabulario relacionado coas apostas. Volume: silencioso/ruidoso; formas da fala; problemas de articulación |
12. Expresións pouco precisas. Tipos de frases idiomáticas. Verbos frasais (I) |
Expresións numéricas aproximadas; usos coloquiais para restar importancia. Verbo e obxecto, frase preposicional, compostos, outros tipos. Comprensión e aprendizaxe de verbos frasais; diagramas de representación. |
13. Verbos frasais (II) Verbos frasais (III) O inglés británico/de EE.UU |
Verbos frasais pouco comúns; combinacións novas. Verbos frasais con duas partículas/preposicións. Contrastes entre usos británicos e americanos. |
14. A linguaxe e o xénero. A linguaxe que denota clase social, procedencia, idade. |
O marcado ou neutro no que respecta ao xénero. Referencias implícitas que denotan clase social, etc. |
|