Grao en Enxeñaría Informática |
Asignaturas |
Deseño Software |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño Software | Código | 614G01015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Introducción | • Deseño software • Deseño orientado a obxectos |
2. Elementos Básicos da Orientación a Obxectos | • Clases e obxectos • Identidade de obxectos • Estado de obxectos • Comportamento de obxectos |
3. Características Básicas da Orientación a Obxectos | • Abstracción e encapsulamento • Modularidade • Composición • Herencia • Polimorfismo • Tipificación • Ligadura Dinámica |
4. Linguaxe Unificada de Modelado (UML) | • Elementos básicos do UML • Deseño estático: Diagramas de clases • Deseño dinámico: Diagramas de interacción • Outros diagramas |
5. Principios de Deseño | • Principios SOLID • Deseño por contrato e subcontratación • Tipos de herencia |
6. Patróns de Deseño | • Principios e patróns • Patrones GoF • Outros patróns |
|