Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Enxeñeiros de Camiños, Canais e Portos |
Grao en Enxeñaría de Obras Públicas |
![]() |
![]() |
![]() |
Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Física | Código | 632G01003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Comprender e traballar intuitiva, xeométrica e formalmente coas nocións de límite, derivada e integral tanto nunha como en varias variables incluíndo o emprego dos operadores de derivación vectorial e as integrais de liña, de superficie e de volume. | A11 A13 A14 |
B21 B22 |
|
Resolver e analizar ecuacións diferenciais ordinarias e algunhas ecuacións sinxelas en derivadas parciais. | A11 A13 A14 |
B21 |
|
Coñecer intuitiva e formalmente os principios da teoría de campos escalares e vectoriais. | A11 A13 A14 |
||
Coñecer e aplicar os conceptos da mecánica do punto material dende un punto de vista cinemático e dinamico. | A11 A13 A14 |
||
Coñecer, aplicar e reducir sistemas de vectores esvarantes segundo os diferentes casos posibles. | A11 A13 A14 |
||
Dispoñer dunha base de coñecemento sobre electricidade e magnetismo que permita resolver problemas básicos. | A11 A13 A14 |
||
Coñecer e utilizar os fundamentos básicos de ondas. | A11 A13 A14 |
||
Coñecer e usar as distintas unidades usadas nos "sistemas de unidades" máis habituais na enxeñaría, e na ciencia en xeral. | B2 B7 B20 |
||
Coñecer e asimilar o desenvolvemento dun informe científico-técnico a partir dun datos tomados nun laboratorio (real ou virtual) | A12 |
B3 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B16 B17 B18 B19 |
C1 C3 |
Utilizar os recursos bibliográficos e web dispoñibles relativos ao temario da materia. | A12 |
B10 B13 B20 |
C2 C3 C5 C6 |
|