Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Psicoloxía da aprendizaxe en contextos educativos |
Fontes de información |
Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoloxía da aprendizaxe en contextos educativos | Código | 652G01007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
GONZÁLEZ PIENDA, J.A. e outros (Coords.) (2002). Manual de psicología de la educación.. Madrid: Pirámide. SAMPASCUAL, G (2001). Psicología de la educación. Madrid: UNED. BUENO, J.A. e CASTANEDO, C. (Coords.) (2001). Psicología de la educación aplicada. Madrid: CCS (2ª ed.) TRIANES, M.V. (Coord.); ABASCAL, J.[et al.] (1992). Psicología de la Educación para profesores . Málaga:Secretariado de Publicaciones SAMPASCUAL, G (2002). Psicología del desarrollo y de la educaicón. Vol. II: Psicología de la educación.. Madrid: UNED. WOOLFOLK, A. (1999). Psicología educativa. México: Prentice Hall (7ª ed.) BASSEDAS, E., HUGUET, T. e SOLÉ, I. (2006). Aprender y enseñar en educación infantil. Barcelona:Graó COLL, C., PALACIOS, J. e MARCHESI, A. (Comps.) (1990). Desarrollo psicológico y educación, II. Psicología de la educación.. Madrid: Alianza Psicológica. COLL, C., PALACIOS, J. e MARCHESI, A. (Comps.) (2001). Desarrollo psicológico y educación. II. Psicología de la educación escolar.. Madrid: Alianza. Psicología y Educación PONTECORVO, Cl. (Coord.) (2003). Manual de psicología de la educación . Madrid: Editorial Popular BELTRAN, J. e outros/as (1992). Psicología de la educación. Madrid: EUDEMA BELTRAN, J. e BUENO, J.A. (Eds.) (1995). Psicología de la educación. Barcelona: Marcombo. SPRINTHALL, N.A., SPRINTHALL, R.C. e OJA, S.N. (1996). Psicología de la educación. Madrid: McGraw Hill (6ª Ed.) SANTROCK, J.W. (2001). Psicología de la educación. México: McGraw Hill. SANTROCK, J.W. (2006). Psicología de la educación. México: McGraw Hill (2ª ed.) MAYER, R.E. (2004). Psicología de la educación . Madrid : Pearson Educación NAVARRO, J.I. e MARTÍN, C. (Coords.) (2010). Psicología de la educación para docentes. Madrid: Pirámide TRIANES, M.V. (Coord.) (1996). Psicología de la educación para profesores. Madrid: Pirámide (Biblioteca Eudema) GONZÁLEZ PÉREZ, J. e CRIADO, M.J. (2004). Psicología de la educación para una enseñanza práctica. Madrid:CCS TRIANES, M.V. e GALLARDO, J.A. (Coords) (1998). Psicología de la educación y del desarrollo. Madrid: Pirámide. TRIANES, M.V. e GALLARDO, J.A. (Coords) (2004). Psicología de la educación y del desarrollo en contextos escolares.. Madrid: Pirámide. MARTÍN SÁNCHEZ, M.V. (2009). Psicología de la educación y del desarrollo en educación infantil . Málaga: Ediped MIRAS MARTÍNEZ, F. (2001). Psicología de la educación y del desarrollo en la edad escolar . . Granada:Grupo Editorial Universitario GOOD, T.H.L. e BROPHY, J. (1996). Psicología educativa contemporánea. . Madrid: McGraw Hill (5ª ed.). HENSON, K.T. e ELLER, B.F. (2000). Psicología educativa para la enseñanza eficaz. . México: International Thompson Editores. MARCHESI, A. (2004). Que será de nosotros, los malos alumnos. Madrid:Alianza Ensayo GÓMEZ, A. (2010). Unha viaxe pola infancia. Vigo: Ir Indo |
Os Apuntamentos sobre os temas e as Actividades Prácticas da materia pódense obter a través de Moodle ou Servizo de reprografía da Facultade |
|
Bibliografía complementaria | |
|
|