Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Aplicar o coñecemento de matemáticas, ciencia e enxeñaría. |
A2 |
Deseñar e realizar experimentos así como analizar e interpretar resultados. |
A3 |
Deseñar, proxectar e construír calquera obra, sistema, compoñente ou proceso que deba cumprir certas necesidades e/ou requirimentos, coñecendo e aplicando a lexislación e normativa vixente. |
A6 |
Identificar, formular e resolver problemas de enxeñaría. |
A9 |
Necesidade dun aprendizaxe permanente e continuo. (Life-long learning). |
A10 |
Capacidade de usar as técnicas, habilidades e ferramentas modernas para a práctica da enxeñaría. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B9 |
Traballar nun entorno internacional con respecto das diferenzas culturais, lingüísticas, sociais e económicas. |
B10 |
Capacidade de análise e síntese. |
B11 |
Capacidade de Organización e Planificación. |
B12 |
Coñecemento de polo menos unha lingua estranxeira. |
B13 |
Coñecemento de informática. |
B14 |
Coñecementos de Xestión de información. |
B15 |
Capacidade para a toma de decisións. |
B16 |
Capacidade de trasladar os coñecementos á práctica. |
B17 |
Dispoñer de habilidades para a investigación. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |