Guía DocenteCurso Escola Universitaria Politécnica |
Enxeñeiro Técnico Industrial-Especialidade en Electrónica Industrial |
Asignaturas |
Electrónica de Potencia |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Electrónica de Potencia | Código | 770611306 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 1º cuadrimestre |
Terceiro | 4.5 | |||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Deseñar, proxectar e construír circuitos e sistemas electrónicos de potencia, dende o punto de vista de conversión de potencia. | A3 |
B2 B3 B4 B16 |
C3 C6 C7 |
Deseñar e realizar experimentos de electrónica de potencia así como analizar e interpretar resultados obtidos. | A2 |
B2 B10 B12 B13 B17 |
C6 C8 |
Identificar, formular e resolver problemas de enxeñaría correspondentes a electrónica de potencia. | A6 |
B2 B10 B11 B13 B14 B16 |
C3 |
Necesidade dun aprendizaxe permanente e continuo. As topoloxías manteñense no tempo con algunha mellora ou modificación, pero os grandes avances en relación aos compoñentes e dispositivos novos requiren dunha reciclaxe constante por parte do usuario desta materia. | A9 A10 |
B4 B5 |
C3 C7 |
Capacidade de usar as técnicas, habilidades e ferramentas modernas para a práctica da enxeñaría. | A9 A10 |
B2 B7 B9 B12 B13 B14 B17 |
C3 C7 |
E necesaria a resolución de problemas dunha maneira efectiva dende mointos puntos de vista como pode ser adoptar determinadas solucións. | A1 A2 |
B1 B2 B3 |
C3 C6 C8 |
Na resolución de circuitos de electrónica de potencia e necesaria capacidade de análise e síntese para simplificalos diferentes problemas dos que se dispón. | A1 A2 A6 A9 A10 |
B10 B11 B13 |
C2 C3 C7 C8 |
Os diferentes coñecementos que se adquiren teñen a necesidade de ser trasladados á práctica para desenrolar circuitos reais propios dos sistemas electrónicos de potencia. | A1 A2 |
B14 B15 B16 |
C2 C6 C7 |
Requirense coñecementos de informática, tanto a nivel usuario como coñecementos específicos como poden ser programas de simulación ou ferramentas que permiten o dimensionado de compoñentes pertencentes ós diferentes circuitos a estudar. | A10 |
B1 B2 B10 B13 B14 |
C3 |
|