TipoA
|
Código |
|
|
Mixto |
|
AM1 |
Coñecemento, comprensión e capacidade de aplicar a lexislación relacionada coa Enxeñaría de auga para o desenvolvemento da profesión. Capacidade de analizar os mecanismos de funcionamento da economía e xestión pública e privada de auga |
|
AM2 |
Capacidade de resolver problemas básicos da física de Enxeñaría de Auga e coñecemento teórico e práctico da tecnoloxía, física, química, mecánica e auga |
|
AM3 |
Capacidade de aplicar a mecánica dos fluídos e as ecuacións fundamentais de fluxo en tubulacións, cálculo de presión e superficie libre |
|
AM4 |
Capacidade de aplicar coñecementos de hidroloxía e os principios da mecánica de fluídos nos métodos de cálculo de Hidroloxía, tanto superficiais e subterráneas. Capacidade de realizar a avaliación dos recursos hídricos e aplicar as principais ferramentas para a planificación e regulación de auga e laminación de entrada de auga. Capacidade de analizar hidráulico dos ríos e aplicar os coñecementos adquiridos na restauración de regatos e ríos e outras accións nos seus ambientes |
|
AM5 |
Coñecemento dos conceptos básicos de ecoloxía aplicada á enxeñaría de auga. Capacidade de actuar de forma respectuosa e enriquecedora ambiente contribuíndo ao desenvolvemento sostible. Análise da capacidade da calidade ecolóxica da auga. Coñecemento dos principios básicos da ecoloxía e da comprensión de sistemas acuáticos interiores |
|
AM6 |
Capacidade de analizar os mecanismos de funcionamento da economía e xestión pública e privada de auga |
|
AM7 |
O coñecemento dos fundamentos sobre a avaliación dos recursos hídricos e os principais instrumentos para a planificación de auga, desde as xustificacións teóricas e aplicacións prácticas que levan á solución de problemas específicos e utilizando metodoloxías actualizadas (programas e modelos) avaliación da operación, as aplicacións, a defensa de planificación, articulación e xestión das augas subterráneas e augas superficiais. Coñecemento dos plans nacionais de recursos hídricos |
|
AM8 |
Capacidade de calcular e xestionar inundacións extremas |
|
AM9 |
Coñecemento de sistemas de información xeográfica (SIX) aplicado á xestión dos recursos hídricos. O coñecemento da funcionalidade básica de sistemas de análise de datos xeográficos, utilizando ferramentas de SIX para apoiar a xestión e análise de datos sobre recursos hídricos. O coñecemento das características dos datos xeoespaciais e os procesos de adquisición, almacenamento, tratamento, modelaxe, análise e presentación |
|
AM10 |
Comprender os conceptos básicos de dinámica de fluídos computacional (CFD). Capacidade de desenvolver códigos que resolvan o fluxo incompressível como tanto a superficie libre en medios porosos |
|
AM11 |
Coñecemento de modelos numéricos aplicados á enxeñería hidráulica. Capacidade para utilizar e analizar os resultados dun modelo hidráulico. Capacidade de proxectar, desenvolver e analizar esquemas numéricos utilizados nun modelo hidráulico |
|
AM12 |
Capacidade para utilizar modelos numéricos de fluxo comercial libre de superficie, caudal, presión, saneamento, cálculos hidrolóxicos de cheas, transporte de sedimentos en ríos e zonas costeiras, transporte de contaminantes e propagación de ondas |
|
AM13 |
O coñecemento das técnicas experimentais aplicadas a enxeñería de auga. Capacidade de proxectar un experimento. Capacidade para desenvolver modelos de traballo no laboratorio. Capacidade de usar diferentes tipos de instrumentación experimental, incluíndo medidor de caudal, profundidade de sonda, tridimensional velocímetro, limnometros, Gaivota |
|
AM14 |
Coñecemento e comprensión do deseño e construción de modelos a escala de estruturas hidráulicas. Comprender as distintas técnicas de medicións das condicións físicas (presión, temperatura, velocidade, etc.) No campo da hidráulica. Coñecemento de sistemas de ordenadores e control electrónico de adquisición de datos e hidráulica (seguimento e control dunha conca hidrográfica, hidráulica, etc.) |
|
AM15 |
Descricións e equilibrados aspectos básicos e aplicados da Hidrogeologia das necesidades de enxeñería civil. Habilidade para deseñar e interpretar os experimentos caracterización hidrodinámico hidráulico do medio, interpretación de mapas hidrogeológicos e aprender formas constructivas de depósitos |
|
AM16 |
Comprender os conceptos básicos de química da auga, que determina totalmente o seu comportamento no ambiente natural e os seus usos. Coñecemento e comprensión dos estándares de calidade de auga diferentes, tanto a nivel rexional, nacional e europeo |
|
AM17 |
Visión xeral do que un sistema de abastecemento a través dos distintos compoñentes, mentres que o coñecemento necesario para deseño básico e os aspectos tecnolóxicos relacionados coa xestión e execución constructiva |
|
AM18 |
Capacidade de dirixir unha recursos hídricos completos e eficientes. Traballar o coñecemento de organismos de conca e análise xeral dos proxectos de enxeñería de auga no campo da cooperación para o desenvolvemento e axuda humanitaria |
|
AM19 |
Coñecemento avanzado de tratamento de auga para distintos fins: purificación, reciclaxe, tratamento de auga, eliminación de nutrientes e os tratamentos de rexeneración |
|
AM20 |
Habilidade no manexo de equipos de campo e laboratorio de medida. Coñecemento de metodoloxías para o control de procesos e determinación de parámetros de deseño de procesos de tratamento de auga |
|
AM21 |
Coñecemento de modelos de calidade da auga. Capacidade de analizar e propoñer solucións para problemas de xestión da calidade da auga. |
|
AM22 |
Capacidade de planificar, proxectar, medida, xestionar a construción e operación de gasodutos, encoros, hidroeléctricas, sistemas de regulación do río, irrigación, ríos e obras de auga e outros hidrolóxica |
|
AM23 |
Coñecementos fundamentais sobre o consumo de enerxía e de certas implicacións ambientais dentro dun desenvolvemento sostible |
|
AM24 |
Habilidade para proxectar e xestionar o abastecemento e saneamento dunha poboación, incluíndo o deseño e proxecto de saneamento solucións, drenaxe e xestión avanzada de augas residuais na cidade. Coñecemento en procesos de depuración avanzadas para a eliminación de nutrientes e manexo da auga meteorolóxicas estratexias das choivas. |
|
AM25 |
Coñecemento e comprensión do funcionamento dos ecosistemas e os factores ambientais, a fin de inventariar os medios de comunicación, aplicando metodoloxías de avaliación para o seu uso en estudos de impacto e as avaliacións de impacto ambiental |
TipoB
|
Código |
|
|
Mixto |
|
BM1 |
Resolver problemas de forma eficaz |
|
BM2 |
Aplicar crítica, pensamento lóxico e creativo |
|
BM3 |
Traballar de forma independente coa iniciativa |
|
BM4 |
Informar-se eficazmente en un ambiente de traballo |
|
BM5 |
Reciclaxe continua de coñecementos nunha perspectiva xeral no ámbito de acción global da Enxeñaría de Auga |
|
BM6 |
Compresión da necesidade de considerar a historia para entender o presente |
|
BM7 |
Fácil integración en equipos multidisciplinares |
|
BM8 |
Habilidade para organizar e planificar |
|
BM9 |
Capacidade de síntese, análise e estrutura de información e ideas |
TipoC
|
Código |
|
|
Mixto |
|
CM1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CM2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CM3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CM4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CM5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
|
CM6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CM7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CM8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |