TipoA
|
Código |
|
|
Investigador |
|
AI1 |
Coñecer a estrutura e ser capaz de elaborar un documento científico-técnico. |
|
AI2 |
Coñecer as ferramentas para o manexo de bases de datos bibliográficas. |
|
AI3 |
Coñecer os procedementos para a solicitude de patentes. |
|
AI4 |
Coñecer as diferentes tipos de convocatorias públicas de proxectos de investigación. |
|
AI5 |
Coñecer os procedementos para a elaboración de convenios con empresas. |
|
AI6 |
Coñecer a estrutura das memorias de solicitude e dos informes asociados aos proxectos de investigación. |
|
AI7 |
Coñecer as distintas fases dos proxectos de I+D. |
|
AI8 |
Coñecer as principais ferramentas de planificación e xestión de proxectos de I+D |
|
AI9 |
Coñecer a estrutura das memorias de solicitude e dos informes asociados aos proxectos de investigación |
|
AI10 |
Exercicio orixinal a realizar individualmente e presentar e defender ante un tribunal universitario, consistente nun traballo de investigación no ámbito das metodoloxías, técnicas e tecnoloxías específicas da Enxeñaría Industrial e Naval no que se sinteticen e integren as competencias adquiridas nas ensinanzas. |
|
AI11 |
Coñecer e manexar ferramentas informáticas propias da investigación en Enxeñaría Industrial |
|
AI12 |
Coñecer e manexar técnicas experimentais usadas na investigación na Enxeñaría Industrial |
|
AI13 |
Coñecer e manexar técnicas específicas usadas nunha das liñas de investigación asociadas ao itinerario de enxeñaría industrial |
|
AI14 |
Coñecer e manexar ferramentas informáticas propias da investigación en Enxeñaría Naval e Oceánica |
|
AI15 |
Coñecer e manexar técnicas experimentais usadas na investigación na Enxeñaría Naval e Oceánica. |
|
AI16 |
Coñecer e manexar técnicas específicas usadas nunha das liñas de investigación asociadas ao itinerario de enxeñaría naval e oceánica |
TipoB
|
Código |
|
|
Investigador |
|
BI1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BI2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
BI3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
BI4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
|
BI5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
|
BI6 |
Falar ben en público |
|
BI7 |
Aprender a aprender |
|
BI8 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
BI9 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
BI10 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
BI11 |
Traballar de forma colaboradora. |
|
BI12 |
Comportase con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
BI13 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
|
BI14 |
Actitude orientada ao traballo persoal intenso. |
|
BI15 |
Capacidade de integrarse en grupo de traballo. |
|
BI16 |
Actitude orientada á análise. |
|
BI17 |
Actitude creativa. |
|
BI18 |
Capacidade para encontrar e manexar a información. |
|
BI19 |
Capacidade de comunicación oral e escrita. |
|
BI20 |
Manexo de sistemas asistidos por ordenador. |
|
BI21 |
Concepción espacial. |
|
BI22 |
Fixar obxectivos e tomar decisións. |
|
BI23 |
Analizar e descompoñer procesos. |
|
BI24 |
Capacidade de abstracción, comprensión e simplificación de problemas complexos. |
|
BI25 |
Motivar ao grupo de traballo. |
|
BI26 |
Capacidade de negociación. |
|
BI27 |
Abertos ao cambio |
|
BI28 |
Vontade de mellora continua. |
|
BI29 |
Positivos fronte a problemas. |
TipoC
|
Código |
|
|
Investigador |
|
CI1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CI2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CI3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CI4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CI5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CI6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CI7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CI8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |