Grao en Química |
Asignaturas |
Química, Información e Sociedade |
Competencias do título |
|
|
|
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Química, Información e Sociedade | Código | 610G01031 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A16 | Adquirir, avaliar e utilizar os datos e información bibliográfica e técnica relacionada coa Química. |
A21 | Comprender os aspectos cualitativos e cuantitativos dos problemas químicos. |
A23 | Desenvolver unha actitude crítica de perfeccionamento na labor experimental. |
A24 | Explicar, de xeito comprensible, fenómenos e procesos relacionados coa Química. |
A25 | Relacionar a Química con outras disciplinas e recoñecer e valorar os procesos químicos na vida diaria. |
A28 | Adquirir, avaliar e utilizar os principios básicos da actividade industrial, xestión e organización do traballo. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 | Traballar de forma colaborativa. |
B6 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 | Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|