Teaching GuideTerm Faculty of Computer Science |
Grao en Enxeñaría Informática |
Asignaturas |
Contornos Inmersivos, Interactivos e de entretemento |
Fontes de información |
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Contornos Inmersivos, Interactivos e de entretemento | Código | 614G01062 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Ian Millington (). Artificial Intelligence for Games. Elsevier Stephen Cawood, Mark Fiala (2008). Augmented reality: a practical guide. Ninad Sathaye (2010). Python Multimedia: Beginners Guide. Packt Publishing Juan José Domínguez (2011). Tecnología Digital y Realidad Virtual. Will Goldstone (2011). Unity Game Development Essentials. Packt Publishing |
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
|