Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2012) |
![]() |
![]() |
| ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||
Datos Identificativos | 2014/15 | ||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | A avaliación do desenvolvemento da linguaxe | Código | 652498006 | ||||||||||||||||||||
Titulación |
|
||||||||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | |||||||||||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||||||||||
Departamento | Psicoloxía Evolutiva e da Educación |
||||||||||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||||||
Descrición xeral |
Os obxectivos desta materia podense resumir nos seguintes: - Lograr que os alumnos coñezan en que consiste o proceso de avaliación da linguaxe oral. - Lograr que os alumnos coñezan as técnicas e instrumentos máis importantes para a avaliación da linguaxe e os seus trastornos. - Familiarizar os alumnos cos devanditos instrumentos. - Lograr que os alumnos saiban realizar un diagnóstico. - Lograr que os alumnos saiban redactar un informe de avaliación. |
||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |
|