Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
7 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Linguas Extranxeiras
 Asignaturas
  Avaliación do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira
   Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Coñecer as diferentes teorías e estratexias referentes a avaliación, tanto en ensino secundario como en formación profesional e escolas de idiomas. AP2
AP3
AP4
AP5
AP11
CM2
CM6
Coñecer a terminoloxía e as diferentes características do proceso avaliador. AP2
AP5
AP7
AP11
AP12
CM4
CM6
Coñecer e aplicar a natureza da autoavaliación nun proceso de avaliación continuada e apredizaxe autónomo. AP4
AP5
AP10
AP11
CM2
CM3
CM6
Coñecer e poñer en práctica o papel do profesor como formador e facilitador nas tarefas susceptibles de seren avaliadas. AP4
AP5
AP7
AP10
AP11
AP12
CM2
CM3
CM6
CM8
Comprender e aplicar os criterios competenciais dunha lingua estranxeira para facer unha avaliación por competencias. AP2
AP4
AP5
AP7
AP9
AP10
AP11
CM2
CM3
CM4
CM6
Identificar e analizar situaciones educativas que requiren diferentes estratexias avaliadoras, en función dos estudiantes con diferentes capacidades, aptitudes, e diferentes ritmos no desenvolvemento educativo. AP2
AP4
AP5
AP7
AP8
AP9
AP10
AP11
AP13
AP14
CM2
CM3
CM4
CM6
Coñecer e poñer en práctica a avaliación de alumnos con necesidades educativas especiais. AP2
AP4
AP5
AP7
AP8
AP9
AP10
AP14
CM2
CM4
CM8
Coñecer e poñer en práctica a avaliación atendendo aos criterios de diversidade e igualdade. AP1
AP2
AP4
AP5
AP7
AP8
AP9
AP11
AP13
AP14
CM2
CM3
CM4
CM6
CM8
Aplicación de diferentes modelos de actividades de avaliación tendo en conta as caracteristicas do alumnado. AP4
AP8
AP9
AP13
AP14
CM4
CM6
CM8
Coñecer e analizar as relacións entre os procesos de avaliación e o fracaso escolar. AP5
AP10
AP14
CM3
CM4
CM8
Saber utilizar as ferramentas tecnolóxicas de xestion utilizadas para avaliación dos alumnos polo Ministerio de Educación. Outras ferramentas. AP2
AP4
AP7
AP9
AP10
AP12
AP13
AP14
CM3
CM4
Coñecer e extraer conclusións das avaliacións internacionais e externas do proceso educativo do estado. AP2
AP4
AP5
AP10
AP12
AP14
CM3
CM4
CM6
Ser capaz de convertir as indicacions curriculares en actividades avaliadoras de diferente natureza. AP2
AP4
AP5
AP7
AP9
AP10
AP13
AP14
CM2
CM3
CM6
CM8
Deseñar e poñer en práctica propostas avaliativas seguindo os diferentes enfoques metodolóxicos. AP2
AP4
AP5
AP6
AP7
AP10
AP11
AP14
CM2
CM3
CM4
CM6
Seleccionar técnicas e instrumentos de avaliación axeitados e graduados para o tipo de obxecto que se quere avaliar. AP2
AP5
AP9
AP10
AP12
AP14
CM2
CM3
CM4
CM6
CM8
Saber comunicar os resultados dun proceso de avaliación salientando as partes positivas susceptibles de derivar en unha mellora do alumnado o dos axentes avaliados. AP2
AP4
AP10
AP11
AP12
AP14
CM2
CM3
CM5
CM6
Interpretar a avaliación cun sentido crítico no contexto educativo e no contexto xeral, tentando de preparar aos alumnos para a vida. AP2
AP10
AP13
AP14
CM5
CM6
CM7
Aplicar o autoavaliación e a avaliación dos alumnos a tarefa do profesor. AP2
AP8
AP9
AP10
AP11
AP13
AP14
CM2
CM6
CM7
CM8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes