Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura infantil e a súa didáctica | Código | 652G01024 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Que é a literatura infantil? | 1.1. A evolución do concepto de literatura infantil 1.2. O canon literario: criterios para a escolla do libro infantil |
2. Orixes e desenvolvemento da literatura infantil | 2.1. As orixes da literatura infantil: da tradición oral ao libro para nenos e nenas 2.2. Principais tendencias da literatura infantil e xuvenil actual 2.3. Breve panorama da literatura infantil no ámbito estatal 2.4. Breve panorama da literatura infantil galega |
3. Introdución aos principais xéneros e a súa didáctica | 3.1. A poesía 3.1.1. Do cancioneiro infantil de tradición oral á poesía de autor/a para nenos e nenas 3.1.2. Didáctica da poesía 3.2. A narrativa 3.2.1. O conto de tradición oral 3.2.2. O álbum ilustrado 3.2.3. O libro-xogo e o álbum sen palabras 3.3. O teatro 3.3.1. A dramatización escolar 3.3.2. Os espectáculos teatrais para nenos e nenas |
4. A biblioteca escolar e a animación á lectura | 4.1. A importancia da biblioteca escolar 4.2. Experiencias de innovación docente arredor da biblioteca escolar 4.3. O pracer do texto: máis estratexias de animación á lectura |
|