Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Deseño e desenvolvemento curricular da educación física |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño e desenvolvemento curricular da educación física | Código | 652G02014 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
FRANCISCO PASCUAL, L. (2005). Actividades bilingües de expresión corporal. Madrid: CSS VÁZQUEZ, BENILDE (2001). Bases educativas de la actividad física. Madrid: Síntesis SÁNCHEZ BAÑUELOS, F. (1986). Bases para una didáctica de la E. F.. Madrid: Gymnos RUIZ PÉREZ, M. (1994). Desarrollo motor y actividades físicas. Madrid: Gymnos CECCHINI ESTRADA, J. (2002). Didáctica de la Educación Física en la Educación Primaria. Madrid: Síntesis CONTRERAS, O. (2001). Didáctica de la Educación Física. Un enfoque constructivista. Barcelona:INDE ESPINA, A. (). Discapacidades físicas y sensoriales. Madrid: CSS OMEÑACA, R (2001). Educación en valores desde la educación física. Barcelona: Paidotribo GONZÁLEZ, E. (1997). Educación Física en Primaria. Barcelona: Paidotribo TORO, S. (1995). Educación física para niños y niñas con necesidades educativas especiales. Málaga: Aljibe KIRK, D (1990). Educación física y currículum. Valencia: Servicio de Publicaciones de la Universidad LOPEZ PASTOR, V (1999). Educación Física, evaluación y reforma. Segovia: Diagonal RIGAL, R. (2006). Educación motriz en preescolar y primaria. Barcelona: INDE BLÁZQUEZ,D. (2009). Enseñar por competencias en Educación Física . Barcelona INDE DA FONSECA, V. (1996). Estudio y génesis de la psicomotricidad. Barcelona: INDE CASTEJON, F.J (1996). Evaluación de la Educación Física. Sevilla: Wanceulen FERNÁNDEZ GARCÍA, EMILIA (1998). Evaluación en el área de Educación Física. Alcoy (Alicante): Marfil PASTOR, J.L. (2002). Fundamentación conceptual para una intervención psicomotriz en educación física. Barcelona: INDE ARNAIZ SÁNCHEZ,P (1998). Fundamentación de la práctica psicomotriz. Madrid: Seco Olea BATALLA,A (2000). Habilidades motrices. Barcelona: INDE CASTEJÓN,F. (2003). Iniciación deportiva: La enseñanza y el aprendizaje comprensivo en el deporte. Sevilla: Wanceulem BLÁNDEZ ÁNGEL, JULIA, (2005). La asignatura Educación Fíisca de base : Una propuesta de adptación al Espacio Europeo de Educación Superior. Barcelona : Inde VÁZQUEZ, BENILDE (1989). La educación física en la educación básica. Madrid: Gymnos AZNAR,P y cols (1998). La educación Física en la Educación Infantil. Barcelona:INDE CASTAÑER, M y CAMERINO,O (1991). La Educación Física en Primaria. Barcelona: INDE AGUIRRE,J (1993). La Educación Física en Primaria. Zaragoza: Luis Vives ZAGALAZ SÁNCHEZ, MARÍA (2008). La Educación Física en Primaria a partir de la LOE. Torredonjimeno (Jaén): LOGOSS LLEIXÁ, TERESA (2003). La educación física hoy. Barcelona: ICE LE BOULCH, J (1987). La educación psicomotriz en la escuela primaria. Barcelona: Paidos SALES, J. (1997). La evaluación de la Educación Física en Primaria. Barcelona: INDE SENERS, P. (1995). La lección de educación física. Barcelona: INDE VACA, M. (2005). La lección de educación física en el tratamiento pedagógico de lo corporal. Barcelona: INDE BLANDEZ ÁNGEL, JULIA (1996). La utilización del material y del espaciio en E.F.. Barcelona: INDE MEC (2006). Ley Orgánica de Educación. Madrid: BOE 4 mayo 2006 LÓPEZ SÁNCHEZ (2004). Los contenidos de la educación física en la Educación Primaria. Granada: GEU DELGADO NOGUERA, M. A. (1991). Los estilos de enseñanza en la E. F.. Granada: ICE RIESCO MARTÍN, J. (2006). Manual de Educación Física. Salamanca: Globalia SCHINCA, E. M. (2003). Manual de psicomotricidad, ritmo y expresión corporal. Madrid: Cispraxis VICIANA RAMÍREZ (). Planificar en Educación Física. Barcelona: INDE LANGLADE, A (1971). Teoría general de la gimnasia. Buenos Aires: Stadium |
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
|