Teaching GuideTerm Faculty of Science |
Grao en Química |
Asignaturas |
Química 1 |
Competencias do título |
|
|
|
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Química 1 | Código | 610G01007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Utilizar a terminoloxía química, nomenclatura, convenios e unidades. |
A2 | Deducir a variación das propiedades dos elementos químicos segundo a Táboa Periódica. |
A3 | Coñecer as características dos diferentes estados da materia e as teorías empregadas para describilos. |
A4 | Coñecer os tipos principais de reacción química e as súas principais características asociadas. |
A6 | Coñecer os elementos químicos e os seus compostos, as súas formas de obtención, estrutura, propiedades e reactividade. |
A8 | Coñecer os principios da Mecánica Cuántica e a súa aplicación á estrutura de átomos e moléculas. |
A9 | Coñecer os rasgos estruturais dos compostos químicos, incluíndo a estereoquímica, así como as principais técnicas de investigación estrutural. |
A14 | Demostrar o coñecemento e comprensión de conceptos, principios e teorías relacionadas coa Química. |
A16 | Adquirir, avaliar e utilizar os datos e información bibliográfica e técnica relacionada coa Química. |
A24 | Explicar, de xeito comprensible, fenómenos e procesos relacionados coa Química. |
A25 | Relacionar a Química con outras disciplinas e recoñecer e valorar os procesos químicos na vida diaria. |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|