Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Como resultado da aprendizaxe espérase que o alumno coñeza a nomenclatura dos grupos funcionales habituais nas biomoléculas, así como a terminología bioquímica, unidades de medida, convenios de clasificación internacionais así como os modelos de representación de biomoléculas
|
A1
|
|
|
Comprender os principios da termodinámica e as súas aplicacións en Química |
A5
|
|
|
Coñecer os rasgos estruturais dos compostos químicos, incluíndo a estereoquímica, así como as principais técnicas de investigación estrutural. |
A9
|
|
|
Coñecer a cinética do cambio químico, incluíndo a catálise e os mecanismos de reacción. |
A10
|
|
|
Relacionar as propiedades macroscópicas coas de átomos e moléculas |
A12
|
|
|
Comprender a Química dos principais procesos biolóxicos. |
A13
|
|
|
Recoñecer e analizar novos problemas e planear estratexias para solucionalos |
A15
|
|
|
Adquirir, avaliar e utilizar os datos e información bibliográfica e técnica relacionada coa Química |
A16
|
|
|
Interpretar os datos procedentes de observacións e medidas no laboratorio. |
A20
|
|
|
Comprender os aspectos cualitativos e cuantitativos dos problemas químicos. |
A21
|
|
|
Planificar, deseñar e desenvolver proxectos e experimentos. |
A22
|
|
|
Desenvolver unha actitude crítica de perfeccionamento na labor experimental. |
A23
|
|
|
Explicar, de xeito comprensible, fenómenos e procesos relacionados coa Química. |
A24
|
|
|
Relacionar a Química con outras disciplinas e recoñecer e valorar os procesos químicos na vida diaria. |
A25
|
|
|
Aprender a aprender |
|
B1
|
|
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B2
|
|
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo |
|
B3
|
|
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B4
|
|
Traballar de forma colaborativa. |
|
B5
|
|
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
B7
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
|
C1
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
|
|
C4
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|