Enxeñeiro en Informática |
Asignaturas |
Gráficos en Computación |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Gráficos en Computación | Código | 614111620 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 1º cuadrimestre |
Todos | Optativa | 4 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Aprender de maneira autónoma novos coñecementos e técnicas avanzadas axeitadas para a investigación, o deseño e o desenvolvemento de sistemas e servizos informáticos. |
A6 | Avaliar, definir, seleccionar e auditar plataformas hardware e software para a execución e desenvolvemento de aplicacións e servizos informáticos. |
A9 | Dirixir equipos de traballo ligados ao deseño de produtos, procesos, servizos informáticos e outras actividades profesionais. |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 | Aprendizaxe autónoma. |
B5 | Traballar de forma colaborativa. |
B7 | Comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno de traballo. |
B8 | Traballar en equipos de carácter interdisciplinar. |
B9 | Capacidade para tomar decisións. |
B10 | Capacidade de xestión da informática (captación e análises da información). |
B11 | Razoamento crítico. |
B12 | Capacidade para a análise e a síntese. |
B13 | Capacidade de comunicación. |
B14 | Coñecemento de idiomas. |
B15 | Motivación pola calidade. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|