Guía DocenteCurso Facultade de Informática |
Grao en Enxeñaría Informática |
Asignaturas |
Sistemas Empotrados |
Metodoloxías |
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Sistemas Empotrados | Código | 614G01060 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Traballos tutelados | Propoñeranse e promoverán traballos (aplicacións) e cuestións para que os alumnos profunden en temas tratados na asignatura e explorar novos coñecementos. As ideas e problemas discutiranse especialmente durante as horas de tutoría de grupos reducidos. Se fomentará a adquisición dos coñecementos asociados á competencia A35. Ademais, como ten que utilizar o seu coñecemento para resolver novos problemas se ejercita a competencia B1 e a B3. Por outra banda, compróbase a adquisición das competencias C2, C4, C6 e C8. |
Proba obxectiva | Exame sobre os contidos da materia que combinará preguntas de teoría coa resolución de problemas. Neste tipo de proba compróbase a adquisición da competencia A32 e A34. |
Sesión maxistral | Exposición didáctica dos contidos teóricos da asignatura empregando diapositivas e outros recursos TIC. Como material complementario ofértanse varios libros escritos en inglés o cal fomenta a adquisición da competencia C2. Neste tipo de sesións se fomentara a adquisición dos coñecementos asociados á competencia A34. Ademais, como os alumnos teñen que valorar críticamente os diferentes procesadores para sistemas encaixados suscitados nos últimos anos valorar as competencias C6 e C7. |
Prácticas de laboratorio | Os alumnos desenvolverán prácticas no laboratorio para a aprendizaxe da programación de dispositivos portables. Suscitaranse unha serie de prácticas seguindo un guión para que o alumno se familiarice cos conceptos e procedementos básicos da programación dos dispositivos portais (competencias A32). Tamén se promoverá a optimización básicas de cada práctica proposta así como a discusión e a resolución de problemas (Competencias B1 e B3) |
|