Código
|
Competencias da titulación
|
A3 |
Facer funcionar os dispositivos de salvamento, a nivel operacional. |
A6 |
Adoptar as medidas axeitadas nos casos de emerxencia, a nivel operacional. |
A9 |
Prevención, control e loita contra incendios a bordo, a nivel operacional. |
A18 |
Contribuír a que as relacións humanas a bordo do buque sexan boas. |
A19 |
Controlar as operacións de loita contra incendios a bordo. |
A21 |
Dispensar primeiros auxilios os superviventes. |
A22 |
Dispensar primeiros auxilios en caso de accidente ou enfermidade a bordo. |
A24 |
Facerse cargo dunha embarcación de supervivencia ou bote de rescate durante e despois da posta a flote. |
A25 |
Inspeccionar e manter os sistemas e o equipo de detección e extinción de incendios. |
A26 |
Investigar e recompilar informes sobre incidentes nos que produzan incendios. |
A27 |
Loitar contra incendios e extinguilos. |
A28 |
Manexar o motor dun bote de rescate rápido. |
A29 |
Manexar o motor dunha embarcación de supervivencia. |
A30 |
Observar os procedementos de emerxencia. |
A32 |
Organizar aos superviventes e a embarcación de supervivencia tras abandonar o buque. |
A33 |
Organizar e formar cuadrillas de loita contra incendios. |
A34 |
Reducir o mínimo os riscos de incendio e manter un estado de preparación que permita responder en todo momento a situacións de emerxencia nas que se produzan incendios. |
A35 |
Supervivencia no mar en caso de abandono do buque. |
A37 |
Utilizar os dispositivos de localización incluídos os aparellos de comunicación e sinalización e as sinais pirotécnicas. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B11 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
B12 |
Uso das novas tecnoloxías Tic, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
B14 |
Capacidade de análise e síntese. |
B15 |
Capacidade para acadar e aplicar coñecementos. |
B16 |
Organizar, planificar e resolver problemas. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |