Guía DocenteCurso Facultade de Fisioterapia |
Grao en Fisioterapia |
Asignaturas |
SEMIOLOXÍA CLÍNICA |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | SEMIOLOXÍA CLÍNICA | Código | 651G01010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Conocer y comprender la morfología, la fisiología, la patología y la conducta de las personas, tanto sanas como enfermas, en el medio natural y social. |
A4 | Adquirir la experiencia clínica adecuada que proporcione habilidades intelectuales y destrezas técnicas y manuales; que facilite la incorporación de valores éticos y profesionales; y que desarrolle la capacidad de integración de los conocimientos adquiridos; de forma que, al término de los estudios, los estudiantes sepan aplicarlos tanto a casos clínicos concretos en el medio hospitalario y extrahospitalario, como a actuaciones en la atención primaria y comunitaria. |
B2 | Ciencias clínicas. |
B6 | Proporcionar unha atención eficaz e integral. |
B7 | Intervir en promoción da saúde e prevención da enfermidade. |
B8 | Relacionarse de forma efectiva co equipo pluridisciplinar. |
B9 | Incorporar a investigación científica e a práctica baseada na evidencia como cultura profesional. |
B11 | Manter actualizados os coñecementos, habilidades e actitudes. |
B15 | Manter unha actitude de aprendizaxe e mellora. |
B17 | Colaborar e cooperar con outros profesionais. |
B19 | Mostrar a súa orientación ao paciente/usuario. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|