Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa |
Asignaturas |
Reformas e innovacións educativas: entre a política educativa e a práctica escolar |
Contidos |
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Reformas e innovacións educativas: entre a política educativa e a práctica escolar | Código | 652439029 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Axentes, factores, postulados e contidos das políticas educativas. | Descentralización, participación e autonomía. |
A transmisión ideolóxica dos fines da institución escolar | Elementos básicos no proceso de configuración das políticas educativas. |
Culturas escolares e reformas educativas | Xénesis e usos da expresión cultura escolar no ámbito historico-educativo. |
O éxito ou fracaso das reformas educativas: Condicionantes, limitacións e posibilidades. | Análise histórico-comparativo dos procesos de innovación. |
A ordenación da lexislación do sistema educativo: perspectiva histórica. | Reformas educativas e etapaas políticas. |
|