Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
|
|
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención na competencia lectora dos xordos. Hacia unha educación inclusiva | Código | 652498036 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Prof. Gerardo Echeita Introdución: A educación inclusiva: Sentido, perspectivas, concrecións e controversias. |
|
Prof. Begoña Zubiauz Tema 1.- Lingua de signos e a súa relación coa lectura |
|
Tema 2.- -A palabra complementada no desenvolvemento do coñecemento fonolóxico e na aprendizaxe da lingua escrita | |
Tema 3.- Achega do implante coclear | |
Prof. Carmela Velasco Tema 4.- Intervención nas habilidades lingüísticas implicadas na aprendizaxe lector do alumnado con deficiencias auditivas: pautas actividades e materiais |
|