Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
|
|
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención na competencia lectora dos xordos. Hacia unha educación inclusiva | Código | 652498036 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías / probas | Horas presenciais | Horas non presenciais / traballo autónomo | Horas totais |
Sesión maxistral | 12 | 12 | 24 |
Lecturas | 3 | 15 | 18 |
Discusión dirixida | 6 | 0 | 6 |
Portafolios do alumno | 0 | 16 | 16 |
Traballos tutelados | 1 | 3 | 4 |
Proba obxectiva | 1 | 6 | 7 |
Atención personalizada | 0 | 0 | |
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
|