Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa |
Asignaturas |
Xestión e innovación das institucións socioeducativas |
Datos Identificativos | 2014/15 | ||||||||||||||
Asignatura (*) | Xestión e innovación das institucións socioeducativas | Código | 652512214 | ||||||||||||
Titulación |
|
||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | |||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||
Departamento | Pedagoxía e Didáctica |
||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||
Web | |||||||||||||||
Descrición xeral |
Esta materia, integrada na especializade da acción socioeducativa, está orientada a identificar as claves da innovación, concebida como un proceso de mellora. Farase especial fincapé na dimensión ética e política da xestión, así como nas relacións de xénero e (des)igualdade nas organizacións. Partindo das culturas de traballo de diferentes ámbitos profesionais da Educación Social (protección e reeducación de menores, envellecemento e programas interxeracionais, servizos sociais e comunitarios, educación ambiental), propoñémonos recoñecer aqueles elementos asociados ás "boas prácticas", que incidan especialmente na promoción de redes comunitarias de aprendizaxe e innovación. |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |
|