Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Bases epistemolóxicas para o ensino das linguas e literaturas galega e castelá | Código | 652608821 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
LINGUA I. Antigos e novos focamentos no ensino da lingua LITERATURA I Teorías máis relevantes II. A Literatura no Ensino Secundario III. Materiais didácticos no ensino da Literatura |
1. Ensinar gramática /vs/ coñecer lingua 2. Ensinar lingua hoxe 2.1. A reflexión sobre o uso da lingua 2.2. Novas tecnoloxías e ensino da lingua 2.3. O desenvolvemento da competencia lingüística: estratexias, habilidades e avaliación. 1. Historicismo, formalismo, estruturalismo, New Criticism, estilística, estudos culturais... 2. Aportacións desas teorías ao Ensino Secundario 3. Lecturas, obradoiros, TICs. |
LINGUA E LITERATURA GALEGAS 1. Tratamento didáctico do ensino da lingua e a literatura galegas 2. Lingua Galega e Ensino Secundario 3. Literatura Galega e Ensino Secundario 4. Materiais e tratamento didáctico |
1. 1. Ensino e coñecemento da lingua e a literatura galegas 2. 1. Lingua Galega e ensino. Reflexións 2. 2. Novas habilidades no ensino da lingua 3. 1. Literatura Galega e ensino. Reflexións 3. 2. Novas habilidades no ensino da literatura 4. 1. Traxectoria histórica dos materiais didácticos 4. 2. Novas aportacións e achegamentos |
|