Competencias de materia (Resultados de aprendizaje) |
Competencias de la titulación |
Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no período de 0-6, no contexto familiar, social e escolar. |
A1
|
|
|
Coñecer os desenvolvementos da psicoloxía evolutiva da infancia nos períodos 0-3 e 3-6. |
A2
|
|
|
Coñecer os fundamentos de atención temperá |
A3
|
|
|
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas. |
A4
|
|
|
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas e as relacionadas coa atención |
A7
|
|
|
Crear e manter lazos de comunicación coas familias para incidir eficazmente no proceso educativo |
A10
|
|
|
Identificar trastornos no sono, a alimentación, o desenvolvemento psicomotor, a atención e a percepción auditiva e visual. |
A16
|
|
|
Detectar carencias afectivas, alimenticias e de benestar que perturben o desenvolvemento físico e psíquico adecuado dos estudantes. |
A18
|
|
|
Saber traballar en equipo con outros profesionais de dentro e fóra do centro na atención a cada estudante, así como na planificación das secuencias de aprendizaxe e na organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do período 0-3 e do período 3-6. |
A21
|
|
|
Comprender que a observación sistemática é un instrumento básico para poder reflexionar sobre a práctica e a realidade, así como contribuír á innovación e á mellora en educación infantil |
A23
|
|
|
Coñecer o currículo de lingua e lectoescritura desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. |
A42
|
|
|
Fomentar experiencias de iniciación ás tecnoloxías da información e a comunicación |
A41
|
|
|
Favorecer as capacidades da fala e da escritura. |
A43
|
|
|
Coñecer e dominar técnicas de expresión oral e escrita |
A44
|
|
|
Comprender o paso da oralidade á escritura e coñecer os diferentes rexistros e usos da lingua. |
A46
|
|
|
Coñecer o proceso de aprendizaxe da lectura e a escritura e o seu ensino. |
A47
|
|
|
Coñecer e utilizar adecuadamente recursos para a animación á lectura e á escritura |
A50
|
|
|
Saber utilizar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos. |
A55
|
|
|
Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e, en particular, de ensino e aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estratexias necesarias |
A61
|
|
|
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica |
A63
|
|
|
Regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes de 0-3 anos e de 3-6 anos. |
A65
|
|
|
Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. |
A66
|
|
|
Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva.
|
|
B10
|
|
Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor |
|
B4
|
|
Traballar de forma colaborativa. |
|
B5
|
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional |
|
B6
|
|
Capacidade para asumir a necesidade dun desenvolvemento profesional continuo, a través da reflexión sobre a propia práctica. |
|
B15
|
|
Creatividade ou capacidade para pensar as cousas desde diferentes perspectivas, ofrecendo novas solucións aos problemas |
|
B22
|
|
Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade. |
|
B24
|
|
Utilización das TIC no ámbito de estudo e do contexto profesional. |
|
B25
|
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
|
|
C4
|