Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Lingua e literatura castelán e a súa didáctica |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua e literatura castelán e a súa didáctica | Código | 652G02017 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | Os traballos titorizados constituirán un dos aguillóns máis decisivos para a cualificación do aproveitamento dos contidos da materia e serán de gran relevancia á hora de superala, posto que dan índice da madureza científica de calquera alumno ou alumna. | 40 |
Presentación oral | Debido á realidade profesional que lles agarda aos alumnos e alumnas, daranse moita importancia tanto ás intervencións na aula como ás presentacións orais (que formarán sempre unha parte esencial dos traballos titorizados). | 10 |
Proba obxectiva | Haberá unha proba en xuño coa que se avaliarán os obxectivos acadados polo alumnado durante o curso. | 50 |
Observacións avaliación | ||
Os alumnos e alumnas presenciais (é dicir, aqueles que asistan a un 80% das clases), para superar a materia na oportunidade de xuño, deberán obter unha puntuación mínima de 5 puntos sobre 10 tanto no traballo tutelado como na proba obxectiva. Cunha nota inferior en calquera das dúas partes non superarán a materia e deberán presentarse á oportunidade de xullo. Os alumnos non presenciais (aqueles que falten a más dun 20% das clases) serán avaliados na oportunidade de xuño soamente mediante a proba obxectiva. Esta, será en algúns aspectos diferente á que realizarán os alumnos e alumnas presenciais. Na oportunidade de xullo os alumnos deberán superar un exame no que deberán amosar o seu coñecemento sobre a materia. A calificación dependerá unicamente da superación desta proba escrita e en ningunha ocasión se terán en conta actividades previas. |
|