Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Atención á diversidade: aspectos didácticos e organizativos |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Atención á diversidade: aspectos didácticos e organizativos | Código | 652G02038 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
A3 Dominar os coñecementos necesarios para comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e identificar disfuncións. | A3 |
||
A4 Identificar dificultades de aprendizaxe, informalas e colaborar no seu tratamento. | A4 |
||
A6 Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe. | A6 |
||
A11 Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula. | A11 |
||
A20 Mostrar habilidades sociais para entender ás familias e facerse entender por elas. | A20 |
||
B16 Capacidade crítica e creativa na análise, planificación e realización de tarefas, como froito dun pensamento flexible e diverxente. | B16 |
||
B17 Capacidade de análise e de autoavaliación tanto do propio traballo como do traballo en grupo. | B17 |
||
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | C4 |
|