Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Social
 Asignaturas
  Teoría da educación
   Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Aprendizaxe colaborativa Asistencia a clase e participación nas distintas sesións 20
Análise de fontes documentais No traballo final e nas aulas 20
Lecturas Dos libros obligatorios e dos documentos 20
Presentación oral dos libros elexidos 10
Traballos tutelados O estudo de caso realizado como traballo nos pequenos grupos 30
 
Observacións avaliación

As persoas que asisten asiduamente (70% de asistencia) serán avaliadas polos:


1.  Traballos realizados nas sesións de aula e os propostos para realizar de forma individual ou en grupo
2. Exposicións e participación nos debates
3. Examen
4. Defensa de dous dos tres libros indicados.

OSKOZ, Josu (2013): Crisis y recortes en derechos humanos . Madrid: La catarata 
A crise económica convírtese nun recorte de dereitos humanos cando as políticas públicas son de aforro nos ámbitos que afectan aos colectivos máis desfavorecidos ou vulnerables. Trátase dunha revisión das obrigas que teñen os Estados coas persoas que están baixo súa xurisdición, desde a óptima dos dereitos humanos. 
MARTÏNEZ GARCÍA, José Saturnino (2013): Estructura social y desigualdad en España. Madrid: La catarata. 
Análise da situación do Estado nun momento no que se enfrenta ao emprobrecemento da poboación. O factor clase social é determinante á hora de falar de fracaso escolar, de mercado laboral ou de exclusión. No libro faise unha reflexión desde as recentes teorías de xustiza. 
CANDEDO, Mª Dolores (coord.) (2013): A educación: dereito ou mercaduría. A Coruña: Laiovento.
Reflexión sobre as consecuencias das políticas neoliberais no sistema educativo e nos servizos de apoio á educación, que están a conculcar os dereitos e as aspiracións dunha parte da cidadanía. Olibro remata cunha serie de propostas de organización e de acción.

As personas que non asistan de forma continuada a clase deben facer: 

1. Recisións de 2 dos 3 libros arriba indicados. O traballo de recensión debe contar cunha referencia aos autores, a síntese das ideas principales do libro e un comentario-crítico do texto leído.
2. Analizar a influencia das distintas corrientes educativas traballadas na aula na película "Hoy empieza todo" (que pode visionar na biblioteca da Facultade) 
3. Xustificar as influencias teóricas no traballo tutelado de investigación en grupo.
4. Examen
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes