Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Psicoloxía do desenvolvemento da linguaxe |
Contidos |
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoloxía do desenvolvemento da linguaxe | Código | 652G04007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. O concepto de desenvolvemento, a súa natureza e determinantes. |
|
2. O concepto de linguaxe e outros conceptos básicos | |
3. As relacións entre o pensamento e a linguaxe |
3.1. Watson e a fala subvocal 3.2. Chomsky: a especificidade da linguaxe 3.3. O relativismo lingüístico: a hipótese de Sapir/Whorf 3.4. A perspectiva evolutiva |
4. A avaliación da linguaxe: dimensións, estratexias e probas | |
5. Desenvolvemento da comunicación e da linguaxe durante os 2 primeiros anos de vida |
5.1. Bases sociais e cognitivas da linguaxe 5.2. O establecemento do proceso comunicativo 5.3. As emisións vocálicas dos bebés 5.4. As primeiras palabras 5.5. As diferencias individuais na adquisición da linguaxe 5.6. A atención temperá durante os primeiros anos de vida |
6. A adquisición da linguaxe entre os 2 e os 6 anos |
6.1. Linguaxe e fala durante o terceiro ano 6.2. Linguaxe e medio social 6.3. O desenvolvemento do sistema lingüístico 6.3.1. Desenvolvemento fonolóxico 6.3.2. Evolución morfosintáctica 6.3.3. Desenvolvemento dos sintagmas nominal e verbal 6.3.4. O fenómeno da hiperregularización 6.3.5. A organización sintáctica 6.3.6. A dimensión creativa da linguaxe |
7. O desenvolvemento da linguaxe oral entre os 6 e 11 anos. |
7.1. As estructuras sintácticas complexas 7.2. A organización do discurso 7.3. A actividade metalingüística 7.4. A organización do campo semántico 7.5. O desenvolvemento das estratexias comunicativas |
8. O desenvolvemento da linguaxe en nenos cegos | |
9. As relacións entre a linguaxe oral e escrito | |
10. Procesos básicos que interveñen na lectura |
|