Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Bases didácticas da intervención logopédica |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Bases didácticas da intervención logopédica | Código | 652G04008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Discusión dirixida | Na avaliación deste aspecto terase en conta o nivel de participación do alumado nos debates desenvoltos na aula, con especial atención en tres tarefas: - argumentación individual oral en grupo-clase; - postas en común en pequeno grupo; - síntese escrita das conclusións obtidas en pequeno grupo e grupo-clase. |
10 |
Traballos tutelados | Para avaliar o traballo teranse en conta os seguintes aspectos: ELABORACIÓN - estrutura: presentación, organización do contido, claridade expositiva e corrección gramatical; - contido: comprensión de ideas básicas, dominio conceptual, uso das fontes traballadas no tratamento dos contidos ao longo do cuadrimestre e relacións entre eles. EXPOSICIÓN - Relevancia e organización dos contidos expostos. - Coordinación da exposición (que reflicta un traballo colaborativo, non unha suma de partes). - Nivel de comprensión dos contidos básicos. - Claridade expositiva. |
35 |
Proba mixta | A proba mixta consistirá en dar resposta a varias cuestións que implicarán un tratamento global e integrado dos contidos abordados ao longo da materia. | 55 |
Observacións avaliación | ||
|
|