Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Alteracións de base conxénita |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
|
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Alteracións de base conxénita | Código | 652G04013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Coñecer a orixe e evolución da linguaxe, así como a consideración desta como resultado dunha conduta fixada evolutivamente. | A2 |
||
Estudar a lateralización das funcións cerebrais. Coñecer a utilidade do estudo de lesións no coñecemento da topografía cerebral dos procesos da linguaxe. | A1 A2 |
||
Coñecer algunhas técnicas da determinacion das alteracións conxénitas da linguaxe. | A5 A26 |
||
Coñecer as etapas do desenvolvemento embrionario e a relación das mesmas co risco a que se produzan malformacións. | A26 |
||
Coñecer o modo de información xenética e os tipos de produtos que as células poden utilizar relacionados coas funcións cognitivas. | A1 |
||
Coñecer a orixe e os trastornos da linguaxe de orixe conxénito, tanto de tipo exóxeno como os orixinados por alteracións xénicas puntuais e alteracións cromosómicas. | A7 A26 |
||
Coñecer as alteracións que se producen na linguaxe como consecuencia de alteracións de tipo neuroxenético, por parálise cerebral e por deficiencia mental. | A7 A26 |
||
Coñecer os principais trastornos da linguaxe e a fala con base conxénita | A7 A26 |
||
Dominar a linguaxe científica da disciplina e comunicarse de maneira efectiva. | B12 |
||
Saber expresarse en público | B17 |
|