Teaching GuideTerm Faculty of Health Sciences |
Grao en Terapia Ocupacional |
Asignaturas |
Estancias Prácticas II |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Estancias Prácticas II | Código | 653G01210 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. Traballaranse contidos teóricos necesarios para abordar a intervención práctica e tamén actividades de desenvolvemento do pensamento lóxico dos alumnos e de aplicación de de os coñecementos teóricos adquiridos. Permite adquirir as competencias xenéricas asignadas a esta materia. |
Lecturas | Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editado como fonte de profundización nos contidos traballados. As lecturas seleccionadas tratan sobre contidos aplicables á intervención profesional obxecto desta materia. Permite adquirir as competencias xenéricas asignadas a esta materia. |
Saídas de campo | Actividades desenvolvidas nun contexto externo á contorna académica universitario relacionadas co ámbito de estudo da materia. Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, a recollida de información e a detección de necesidades susceptibles de intervención. Na materia realizaranse algunhas saídas de campo tuteladas pola docente e outras realizadas polos alumnos de forma autónoma. Permite adquirir as competencias específicas asignadas a esta materia. |
Traballos tutelados | Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe do ?como facer as cousas?. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor, polo que consta dunha parte de traballo autónomo do alumno e outra parte de tutorías coa profesora. Permite adquirir as competencias específicas asignadas a esta materia. |
Presentación oral | Exposición oral dos estudantes na que deben expor ao resto de compañeiros e ao docente da materia a conclusión do traballo de campo desenvolvido na materia. O obxectivo é que o estudante desenvolva unhas habilidades de comunicación co resto de profesionais que lle permitan comunicar os resultados da súa intervención. Permite adquirie as competencias específicas asignadas a esta materia. |
|