Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Grao en Enxeñaría Naval e Oceánica |
Asignaturas |
Química |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
|
Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Química | Código | 730G05004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Capacidade para comprender e aplicar os principios de coñecementos básicos da química xeral, química orgánica e inorgánica e as súas aplicacións na enxeñaría. | A4 |
||
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo | B2 |
||
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética | B3 |
||
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como leigo. | B4 |
||
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprenderen estudos posteriores cun alto grao de autonomía. | B5 |
||
Ser capaz de concibir, diseñar ou poner en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación con rigor científico para resolver calquera problema formulado, así como de comunicar as suas conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a un público tanto especializados como leigo dun xeito claro e sen ambiguidades. | B6 |
||
Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas. | B7 |
||
Adquirir unha formación metodolóxica que garanta o desenvolvemento de proxectos de investigación (de carácter cuantitativo e/ou cualitativo) cunha finalidade estratéxica e que contribúan a situarnos na vangarda do coñecemento. | B9 |
||
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | C4 |
|