Guia docenteCurso
Escuela Universitaria Politécnica
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enxeñaría Electrónica Industrial e Automática
 Asignaturas
  Expresión Gráfica
   Atención personalizada
Metodoloxías
Presentación oral
Seminario
Prácticas de laboratorio
Solución de problemas
Descrición
Si la acción educativa se produce en un contexto de relación entre personas, en la tutoría esta relación humana recobra su sentido y es uno de sus componentes más característicos.
Así la tutoría se convierte en una acción de ayuda, comprometida con el estudiante y que el profesor desarrolla, paralelamente a su función de instrucción.
Mediante la acción tutorial se pretende:
- La adaptación e integración de los estudiantes en el grupo de clase, y en el conjunto de la dinámica universitaria.
- Favorecer la motivación.
- Individualizar el proceso de enseñanza - aprendizaje, adaptándolo a las posibilidades y limitaciones reales de cada estudiante o grupo de estudiantes.
- Coordinar el proceso evaluador de los estudiantes y valorar el rendimiento académico.


Se a acción educativa prodúcese en un contexto de relación entre persoas, en a tutoría esta relación humana recobra o seu sentido e é un dos seus compoñentes máis característicos.
Así a tutoría convértese nunha acción de axuda, comprometida con o estudante e que o profesor desenvolve, paralelamente a a súa función de instrución.
Mediante a acción tutorial preténdese:
- A adaptación e integración de os estudantes en o grupo de clase, e en o conxunto de a dinámica universitaria.
- Favorecer a motivación.
- Individualizar o proceso de ensino - aprendizaxe, adaptándoo a as posibilidades e limitacións reais de cada estudante ou grupo de estudantes.
- Coordinar o proceso evaluador de os estudantes e valorar o rendemento académico.


Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes