TypeA
|
Code |
|
|
Job guided |
|
AJ1 |
Facilitar a integración dos alumnos no mercado laboral en ámbitos relacionados coas liñas de investigación ofertadas. |
|
Research guided |
|
AR1 |
Formación docente dos alumnos nalgunha das liñas de investigación. |
|
AR2 |
Formación investigadora de acordo coas metodoloxías científicas utilizadas actualmente. |
|
AR3 |
Desenvolvemento da capacidade dos alumnos para a realización dun traballo de investigación orixinal que lles permita a elaboración e defensa dunha tese doutoral, e a súa formación para a redacción e crítica de artigos científicos. |
|
Compound |
|
AC1 |
Aprender a utilizar unha serie de equipos e técnicas experimentais. |
|
AC2 |
Ensinar a manexar bibliografía científica e técnica. |
TypeB
|
Code |
|
|
Job guided |
|
BJ1 |
Capacidade de dar solucións científicas a retos profesionais. |
|
BJ2 |
Toma de decisións. |
|
Research guided |
|
BR1 |
Capacidade para deseñar e planificar un traballo ou proxecto de investigación. |
|
Compound |
|
BC1 |
Saber aplicar o método científico. |
|
BC2 |
Capacidade de adaptación a novos retos científicos. |
|
BC3 |
Desenvolver a capacidade de autoaprendizaxe. |
|
BC4 |
Razoamento crítico. |
|
BC5 |
Capacidade de expresión oral e escrita tanto na lingua materna como en inglés. |
|
BC6 |
Capacidade de traballo en equipo. |
TypeC
|
Code |
|
|
Compound |
|
CC1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CC2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CC3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CC4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CC5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CC6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CC7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CC8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |