TypeA
|
Code |
|
|
Compound |
|
AC1 |
A adquisición dos coñecementos de estatística e investigación operativa necesarios para a incorporación en equipos multidisciplinares pertencentes a diferentes sectores profesionais. |
|
AC2 |
Capacidade para comprender, formular, formular e resolver aqueles problemas susceptibles de ser abordados a través de modelos da estatística e da investigación operativa. |
|
AC3 |
Coñecer as aplicacións dos modelos da estatística e a investigación operativa. |
|
AC4 |
Coñecer algoritmos de resolución dos problemas e manexar o software axeitado. |
|
AC5 |
Modelar a dependencia entre unha variable resposta (dependente) e varias variables explicativas (independentes). |
|
AC6 |
Realizar inferencias respecto aos parámetros que aparecen no modelo. |
|
AC7 |
Tratamento de datos e análise estatística dos resultados obtidos. |
|
AC8 |
Capacidade de identificar e resolver problemas que requiran o uso de técnicas da análise de series de tempo. |
|
AC9 |
Obter os coñecementos precisos para unha análise crítica e rigorosa dos resultados. |
|
AC10 |
Complementar a aprendizaxe dos aspectos metodolóxicos con apoio de software. |
|
AC11 |
Adquirir destrezas na formulación e resolución de problemas cuantitativos. |
|
AC12 |
O estudante será capaz de comprender a importancia da Inferencia Estatística como ferramenta de obtención de información sobre a poboación en estudo, a partir do conxunto de datos observados dunha mostra representativa desta. Para iso deberá recoñecer a diferenza entre estatística paramétrica e non paramétrica. |
|
AC13 |
Ser capaz de manexar diverso software (en particular R) e interpretar os resultados que proporcionan estes nos correspondentes estudos prácticos. |
|
AC14 |
Soltura no manexo da teoría da probabilidade e as variables aleatorias. |
|
AC15 |
Fomentar a sensibilidade cara aos principios do pensamento científico, favorecendo as actitudes asociadas ao desenvolvemento dos métodos matemáticos, como: o cuestionamento das ideas intuitivas, a análise crítica das afirmacións, a capacidade de análise e síntese ou a toma de decisións racionais. |
TypeB
|
Code |
|
|
Compound |
|
BC1 |
Ser capaz de identificar un problema da vida real. |
|
BC2 |
Dominar a terminoloxía científica-metodolóxica para comprender e interactuar con outros profesionais. |
|
BC3 |
Habilidade para traballar os aspectos metodolóxicos da investigación en colaboración con outros colegas a través do Campus Virtual co foro. |
|
BC4 |
Habilidade para realizar a análise estatística con ordenador. |
|
BC5 |
Escoller o deseño máis axeitado para responder á pregunta de investigación. |
|
BC6 |
Utilizar as técnicas estatísticas máis axeitadas para analizar os datos dunha investigación. |
|
BC7 |
Planificar, analizar e interpretar os resultados dunha investigación considerando tanto os aspectos teóricos coma os metodolóxicos. |
|
BC8 |
Habilidade de xestión administrativa do proceso dunha investigación. |
|
BC9 |
Comunicación e difusión dos resultados das investigacións. |
|
BC10 |
Lectura con xuízo crítico de artigos científicos dende unha perspectiva metodolóxica. |
TypeC
|
Code |
|
|
Compound |
|
CC1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CC2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CC3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CC4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CC5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CC6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CC7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CC8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |