TypeA
|
Code |
|
|
Research guided |
|
AR1 |
Recoñecer e respectar a diversidade humana e comprender que as explicacións psicolóxicas poden variar a través de poboacións e contextos. |
|
AR2 |
Saber identificar os factores persoais, psico-sociais e/ou educativos que poden pór en risco a saúde das persoas. |
|
AR3 |
Ser capaz de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipóteses e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión. |
|
AR4 |
Ser capaz de lograr un adecuado nivel de comprensión da demanda do destinatario en cada situación ou contexto de aplicación. |
|
AR5 |
Ser capaz de realizar unha avaliación psicolóxica no contexto dunha investigación científica. |
|
AR6 |
Saber como especificar a demanda e os obxectivos do caso, e en función deles, recoller a información. |
|
AR7 |
Saber realizar un seguimento sobre un caso elixindo obxectivos pertinentes e realistas. |
|
AR8 |
Coñecer as bases para establecer hipóteses respecto dun caso concreto e, a partir das mesmas, saber deducir enunciados contrastables. |
|
AR9 |
Coñecer os métodos e técnicas cuantitativos e case-cuantitativos de recollida de información en psicoloxía aplicada. |
|
AR10 |
Ser capaz de deseñar instrumentos de recollida de información en programas de intervención psicolóxica. |
|
AR11 |
Coñecer as limitacións e restricións de todo tipo (persoais, sociais, económicas,éticas, etc.) que ten a investigación científica e técnica. |
|
AR12 |
Adquirir un coñecemento teórico básico sobre o estado da arte nas diferentes áreas implicadas na psicoloxía aplicada. |
|
AR13 |
Coñecer e ser capaz de utilizar os diferentes modelos, teorías, métodos e técnicas de avaliación e intervención que son específicos dos distintos ámbitos da investigación en Psicoloxía Aplicada e desenvolver unha actitude crítica propia do espírito científico. |
|
AR14 |
Ser capaz de analizar a documentación bibliográfica necesaria para un traballo de investigación. |
|
AR15 |
Ser capaz de analizar críticamente as publicacións científicas. |
|
AR16 |
Adquirir os coñecementos e destrezas necesarias para a exposición e defensa dun traballo de investigación. |
|
AR17 |
Ser capaz de comunicar os resultados dunha investigación. |
|
AR18 |
Mostrar un compromiso ético e profesional con respecto ás responsabilidades cívicas, sociais e globais. |
|
AR19 |
Coñecer e axustarse ás obrigacións deontolóxicas da Psicoloxía Aplicada. |
|
AR20 |
Coñecer os distintos modelos de avaliación e intervención no ámbito da Psicoloxía Social Aplicada. |
TypeB
|
Code |
|
|
Research guided |
|
BR1 |
Capacidade de análise e síntese. |
|
BR2 |
Capacidade de organización e planificación. |
|
BR3 |
Traballo en equipo. |
|
BR4 |
Traballo nun contexto internacional. |
|
BR5 |
Habilidades nas relacións interpersoais. |
|
BR6 |
Razoamento crítico. |
|
BR7 |
Compromiso ético. |
|
BR8 |
Aprendizaxe autónoma. |
|
BR9 |
Iniciativa e espírito emprendedor. |
|
BR10 |
Motivación pola calidade. |
|
BR11 |
Resolución de problemas. |
|
BR12 |
Toma de decisións. |
|
BR13 |
Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica. |
|
BR14 |
Habilidades interpersoais. |
|
BR15 |
Capacidade de traballar cun equipo interdisciplinario. |
|
BR16 |
Capacidade para comunicarse con persoas non expertas na materia. |
|
BR17 |
Valoración da diversidade e da multiculturalidade. |
|
BR18 |
Habilidade para traballar de forma autónoma. |
TypeC
|
Code |
|
|
Compound |
|
CC1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CC2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CC3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CC4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CC5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CC6 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CC7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CC8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |