Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Enxeñeiro en Informática
 Asignaturas
  Programación
   Contidos
Temas Subtemas
CONCEPTOS BÁSICOS
Descripción dun computador
Algoritmos
Representación de algoritmos
Programas
Tipos de programas
Linguaxes de programación
Unha visión historica
Clasificación das leguajes
Instruccións máis importantes
Propiedades das linguaxes
Traductores
Descripción da linguaxe
BNF e Diagramas de Conway
Introducción al lenguaje PASCAL ESTÁNDAR 10206 Estructura dun programa
Elementos dun programa
Símbolos predifinidos
Símbolos especiais
Identificadores
Etiquetas
Comentarios
Directivas
Constantes
Números
Cadeas de caracteres
Variables: Declaración e iniciación
Saída e Entrada
Saída: write, writeln
Entrada: Read, Readln
Tipo de dato: Concepto
Clases de tipos
Definición de tipos de usuario
Tipos Anónimos
Compatibilidade de tipos
Operadores
Aritméticos
Relacionais
Lóxicos
De conXunto
De cadea
Prioridade de operadores
Expresións
Sentencias de control
A sentencia IF
A sentencia case
Sentencias Iterativas
Variables asociadas ós bucles
O bucle for
Mentras (while)
Repeat
Equivalencia entre bucles
Erros en bucles
Deseño de bucles
Erros: tipos e detencción
Tipos de programas
ARQUITECTURA MODULAR

Procedementos
Concepto
Tipos de procedementos
Parámetros por valor e referencia
Parámetros protexidos
A pila de activación de procedementos
Variables globais e locais: Alcance
Parámetros de tipo subprograma
Parámetros de tipo esquema
Recursión
Función
Concepto
Funcións predefinidas
Funcións de usuario
Funcións recursivas
A directiva de inclusión
Módulos: compilación separada
ARRAYS, REGISTROS E CONXUNTOS

Estructuras estáticas
Arrays
Declaración dun array
Arrais de máis dunha dimensión
Operacións con arrays
Arrais como parámetros
Esquemas de array
Funcións de tipo array
Uso da memoria: packed
Constantes de tipo array
O tipo cadea
Esquemas de cadea
Rexistros
Concepto
A sentencia whith
Operacións con rexistros
Rexistros como parámetros
Esquemas de rexistro
Arrais paralelos
Constantes de tipo rexistro
Conxuntos
Constantes de tipos estructurados
ORDENACIÓN Y BÚSQUEDA INTERNAS Complexidade dun algoritmo
Búsqueda: concepto e métodos
Concepto
Búsqueda Secuencial
Búsqueda Binaria
Búsqueda Hash
Ordenación: concepto e métodos
Concepto
Métodos básicos
Método de Burbulla
Método de selección
Método de inserción
Método de Shell
FICHEIROS Concepto de arquivo (oo ficheiro)
Tipos de arquivos
Arquivos secuenciais e directos
Tipos e variables de ficheiro
Operadores de ficheiro
Os ficheiros externos
Arquivos de texto
Organización de arquivos
Métodos de acceso
Concepto de organización
Tipos de organización
Operacións sobre arquivos
Búsqueda en ficheiros
Búsqueda secuencial
Búsqueda binaria
Ordenación
Ficheiros pequeños
Ficheiros de acceso directo
Ficheiros grandes
Procesos básicos
Exemplos de Ordenación
Construcción de indices
O TIPO PUNTEIRO Concepto
Definición e tipos
As variables do tipo asociado ó punteiro
Operacións con punteiros
Compatibilidade de tipos punteiro
Punteiros, procedimentos e funcións
O punteiro nil
Os programas e a memoria
Punteiros a esquema
New con rexistros variantes
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes