Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Comunicación e Márketing Cultural Código 614552006
Titulación
Máster Universitario en Patrimonio Cultural Dixital
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 5
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Empresa
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Piñeiro Otero, Maria Teresa
Correo electrónico
teresa.pineiro@udc.es
Profesorado
González Neira, Ana María
Piñeiro Otero, Maria Teresa
Rodríguez Fernández, María Magdalena
Rodríguez Vázquez, Clide
Correo electrónico
ana.gneira@udc.es
teresa.pineiro@udc.es
magdalena.rodriguez@udc.es
c.rodriguezv@udc.es
Web
Descrición xeral A evolución do concepto de cultura e a súa relación cos modos de vida-interaccións dunha sociedade esixen unha revisión tanto da concepción da oferta cultural e do produto patrimonial como das formas, medios e estratexia para a súa xestión, experiencia e difusión. Neste sentido a materia “Comunicación e mercadotecnia cultural” efectúa unha aproximación á composición e xestión da oferta cultural desde a perspectiva da mercadotecnia, a creación do produto cultura así como os medios, formas e estratexias comunicativas que poden amplificar a súa vivencia e alcance.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías