Guía DocenteCurso Facultade de Informática |
Mestrado Universitario en Enxeñaría Informática (plan 2012) |
Asignaturas |
Arquitecturas e plataformas móbiles |
Contidos |
|
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Arquitecturas e plataformas móbiles | Código | 614502005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Introdución ás arquitecturas e plataformas móbiles | Hardware: arquitecturas e plataformas. Arquitectura ARM. Software: plataformas e sistemas operativos móbiles. Perspectiva histórica, ecosistema de desenvolvemento, mercado e monetización. |
Experiencia de usuario: Usabilidade e interfaces de usuario | Introdución á usabilidade das aplicacións móbiles e á interación co usuario. Guías de estilo e patróns de deseño de interfaces gráficas de usuario en dispositivos móbiles. Exemplos. |
Arquitectura e deseño de software en dispositivos móbiles. Aplicación a Android | Construíndo a primeira App: entorno e ferramentas de desenvolvemento e depuración. Compoñentes dunha app. Relación entre apps, a máquina virtual e os procesos Linux. Ciclo de vida das Actividades. Paralelización de tarefas: AsyncTask Serialización/Deserialización de datos, Fragments e Parcelables Services Content Providers, Content Resolvers, Loaders Recycler View Apps, procesos e threads: IPC en Android Android Binder Xeolocalización Almacenamento Multimedia Patróns arquitecturais de software aplicables ós dispositivos móbiles: MVC e as súas variantes. |
Programación dirixida por eventos e xestión da concurrencia | Programación dirixida por eventos. Conceptos avanzados. Patróns: Publisher/Subscriber, Active Object, Monitor Object, Half/Sync-Half-Async e Thread Pool. Aplicación a Android |
Aplicacións nativas, baseadas en web e híbridas | Desenvolvemento de aplicacións web móbiles. Desenvolvemento de aplicacións móbiles híbridas. Frameworks de desenvolvemento. |
Sensorización en plataformas móbiles | Introducción á sensorización en plataformas móbiles. Conceptos básicos de sensores e tipos de sensores. Manexo de sensores en Android. |
Pantallas e Mobile HMI | Pantallas nos dispositivos móbiles. Tipos e tecnoloxías empregadas. Mobile HMI. |
|